Advertisement

ÄTER SOM EN VICOTORIA´S SECRET MODEL FÖR EN DAG!

ÄTER SOM EN VICOTORIA´S SECRET MODEL FÖR EN DAG! Herj älsklingar! I dagens video äter jag som Victoria´s Secret modellen Romee Strijd för en dag. Så annorlunda och kul. Vill ni kolla på hennes video där jag tagit recepten från så kolla här

Sedan om ni vill ha receptet på auberginen som jag gjorde så hittar ni det på min blogg här:

Vill ni att jag gör fler liknande videos så tryck tummen upp och kommentera gärna nedan vem ni vill att jag i så fall ska äta som. Puss, I

❥ Min BUS-rutin kan ni se här:

☆ SOCIALA MEDIER ☆
❥ BLOGG:
❥ INSTAGRAM:
❥ PODCAST: "Sånt är livet - Alex & Ida"

Video redigerad av Lisa Höök:

☆ För samarbeten kontakta mig på: idawarg@idawarg.se

Lämna mer än gärna en kommentar innan ni går ツ ❤

ida warg,vlogg,2019,idawarg,vegan,mamma,gravid,förälder,föräldraliv,elvis,brun utan sol,bus,Victorias secret,Victoria secret,model,modell,Rome strijd,romee,strijd,vegetarian,kost,recept,gröt,oatmeal,matdagbok,äter,som,en,för,dag,

Post a Comment

0 Comments