Advertisement

ALL I WANT FOR CHRISTMAS - PARODIA MATKI 馃槀馃挜

ALL I WANT FOR CHRISTMAS - PARODIA MATKI 馃槀馃挜 馃憠 Zostaw nam 艂apk臋 w g贸r臋 馃憤馃挄 DZI臉KUJEMY! 馃槏
馃憠 Obserwuj nasz IG 馃憠 馃挄
馃憠 Subskrybuj nasz YT 馃槏馃憤馃挄馃憠 馃槆

***
馃挄 Gratulacje 艣wietnego wyst臋pu dla moich kochanych, Elf贸w i Choiny! 馃槀
馃憠 Baba Iw膮ka 馃挄
馃憠 Ciocia Betti 馃挄
馃憠 Wujek Stasio 馃挄

馃挄 Miko艂aja, Ma艂ego Elfa i Mikro Choinki chyba nie musz臋 Wam przedstawia膰? 馃槈馃挄

馃挄 U艣ciski dla mojej kochanej Agi i Dareczka, bez kt贸rych ta parodia nigdy by nie powsta艂a! 馃挄

馃挄 Podzi臋kowania i gratulacje za wspania艂膮 robot臋, kt贸ra wi膮za艂a si臋 z taplaniem w b艂ocie po podw贸rku i zarwanymi nocami, dla mojej NAJLEPSZEJ NA 艢WIECIE EKIPY, Z KT脫R膭 SERIO - SKY IS THE LIMIT (no dobra, czasem bud偶et is the limit馃槀馃槀馃槀). Ada, Randall, Mi艂osz, Edzio - dzi臋kuj臋 za kolejn膮 super produkcj臋! (DA艁 RAD臉 NASZ EDZIO! 馃槀 Tak go zmotywowa艂y艣cie na IG, 偶e montowa艂 dniami i nocami, dzielnie przyjmuj膮c moje bzdurne uwagi i kurcz臋 patrzcie, 偶e si臋 wyrobi艂 skubaniec!) 馃槀馃挄

馃挄 Wieeeelkie podzi臋kowania dla Carrefour w Wo艂ominie za udost臋pnienie nam sklepu do nagra艅 (i za pyszne pierniczki i kawusi臋!馃槀) 馃挄

馃挄 Podzi臋kowania dla kochanych ch艂opak贸w z VIVA-SYSTEM, kt贸rzy wyczarowali na dla nas 艣nieg i bez narzekania wyczekiwali na zimnie i wietrze na nasz膮 godzin臋 zero 馃挄

馃挄 Podzi臋kowania dla CHRISTMAS DECORATORS za pi臋kne o艣wietlenie domu, dzi臋ki kt贸remu teledysk jest jeszcze bardziej klimatyczny 馃挄

馃挄 I jeszcze wieeeelkie u艣ciski dla naszego s膮siada Darka, kt贸ry pewnie nie ma poj臋cia, 偶e bez niego, nigdy nie uda艂oby nam si臋 zsynchronizowa膰 uj臋膰 z Miko艂ajem i 艣wiate艂kami w tle a'la Clark Griswold馃槀馃挄

馃挄馃挄馃挄Na koniec jeszcze podzi臋kowania dla Ciebie. Za to, 偶e tu ze mn膮 jeste艣. 呕e ogl膮dasz moje parodie i filmy. 艁apkujesz, subujesz, komentujesz, udost臋pniasz... To dla mnie wielka, wieeeelka pomoc! Dzi臋kuj臋!!! 馃挄馃挄馃挄

PS. Daj zna膰 w komentarzu, 偶e uda艂o Ci si臋 dotrze膰 a偶 tutaj 馃槀 Napisz "DOCZYTA艁AM/DOCZYTA艁EM" 馃槀 馃槀 馃槀

***
I na koniec jeszcze TEKST PIOSENKI:
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU - MARIAH CAREY
[PARODIA MATKI, POLSKA WERSJA]

Wszystko co chc臋 na 艣wi臋ta
To mie膰 posprz膮tany dom
Prezent mie膰 na czas kupiony
Czyste okna, 偶e a偶 b艂ysk



Ja chc臋 tylko spok贸j mie膰
Zamiast nosi膰 偶arcie, je艣膰
Panie Bo偶e m贸j
Niech na 艣wi臋ta matka, ma luz

Kiedy znicze znikn膮 z witryn
艢wi膮t nastaje w sklepach czas
A ja... nie mog臋 wyj艣膰 po bu艂ki
Bo Miko艂aj straszy z kas

Kup prezenty, sprz膮tnij chat臋
Bo te艣ciowa pu艣ci hejt
Zr贸b dwana艣cie potraw noc膮
Bo Ci nie wystarczy dzie艅

Kup 艣wiate艂ka, gwiazdy dwie
呕e Ci臋 sta膰 niech s膮siad wie
Wystaw 艣wierk przed dom
呕eby podnie艣膰 presti偶 tych 艣wi膮t

uuu presti偶

Wrzu膰 na insta pi臋kne zdj臋cie
艢wi膮t rodzinnych oddaj czar
M膮偶 si臋 krzywi, p艂acz膮 dzieci
B臋dziesz cyka膰 tak do 艣mierci

Ka艣ka b艂yszczy, na obcasach
Rz臋sa, w艂osy, co za klasa
Ja si臋 modle, 偶eby zd膮偶y膰
Do Wigilii umy膰 w艂osy

Prezenty zapakowa膰 tak
Jak kr贸lowa DIY
Mam papier, wst膮偶ki, klej
Ale nie dojecha艂 kurier, ojej

uuu kurier

Na ostatni膮 chwil臋, do centrum rzucam si臋
Staje na zakazie, laweta zgarnie mnie

M臋偶owi sweter nowy
Ciul z tym, 偶e nie za艂o偶y
Przecie偶 jeszcze tyle do zrobienia domu
Oby nie wyczuli, 偶e barszcz jest z kartonu

Wszystko co chc臋 na te 艣wi臋ta
To si臋 naje艣膰 i p贸j艣膰 spa膰
Niech kto艣 raz co艣 zrobi za mnie
呕e gotowe da mi zna膰

Ja chc臋 tylko spok贸j mie膰
Zamiast nosi膰 偶arcie, je艣膰

Panie Bo偶e spraw

Wreszcie niech ta co 艣wi臋tuje tooo JAAA

uuu matka

Niech odpocznie matka cho膰 raz, w 艣wi臋ta

parodia,parodia matki,malwina bakalarz,baku family,bakusiowo,all i want for christmas,all i want for christmas is you,mariah carey,piosenka 艣wi膮teczna,teledysk 艣wi膮teczny,艣wi臋ta 2019,prezenty 2019,prezenty,miko艂aj,typowa matka,matka w 艣wi臋ta,jak odpocz膮膰 w 艣wi臋ta,czy da si臋 odpocz膮膰 w 艣wi臋ta,matka,matki,rodzinka,rodzinka pl,rodzinkapl,parenting,all i want for christmas polska wersja,all i want for christmas po polsku,all i want for christmas parodia,

Post a Comment

0 Comments