Advertisement

☆ KAUWGUM VAST in mijn HAAR - weekvlog 23

☆ KAUWGUM VAST in mijn HAAR - weekvlog 23 Ohnee.. Er zat kauwgum in mijn haar, drie keer raden wat je dan moet doen als je geen cola in huis hebt... Ja, we gingen het knippen... Enjoy en abonneer hier!

☆ vorige video:
☆instagram:
☆snapchat: Anouk2001xxx

☆Voor zakelijke vragen mail:
anouk.oostenbrink@hotmail.nl



☆Vragen die veel gesteld worden:

- Met welke camera film je?
Met de Canon eos 700D, vlogs maak ik met de Canon G7X mark II

- Met welk programma edit je?
Premiere Pro

- Hoe oud ben je?
18, en op 1 juni ben ik jarig

☆Hi! Mijn naam is Anouk, ik plaats op dit kanaal 2 video’s per week. Elke dinsdag een weekvlog en op vrijdag een andere video zoals een shoplog, een dag lang, fashion en lifestyle. Graag hoor ik van je wat je nog meer leuk vindt om te zien op mijn kanaal, dan kan ik daar rekening mee houden:) Ik hoop je snel te zien in een van mijn volgende video’s!
X, Anouk

vloggen,routine,weekvlog,shoplog,make up,opmaken,eten,proeven,snacks,24 uur challenge,uitdaging,Anouk Oostenbrink,kauwgum vast,haren knippen,marokkaanse lekkernijen,mini mukbang,fotograferen,lekker eten,honden,shar-pei,naakthond,

Post a Comment

0 Comments