Advertisement

Beginner backflip tutorial on a trampoline plus double back and front flip demonstration #31

Beginner backflip tutorial on a trampoline plus double back and front flip demonstration #31 Yo mensen, tof dat jullie weer kijken naar deze nieuwe video.
Ik vond dat het weer tijd was voor een tutorial dus vandaag heb ik voor jullie een backflip tutorial gemaakt. Als je dit stap voor stap volgt en oefent gaat het je zeker lukken om snel de backflip te doen.

Maar blijf voorzichtig en doe het stap voor stap!!
Aan het einde doe ik nog een dubbele backflip en een dubbele frontflip. De dubbele frontflip kan ik wel landen als ik een paar keer hoog spring maar hier probeer ik hem met 1 tussensprong en dan zet ik 'm direct in. Lukt al bijna, superspannend:-)

Veel kijkplezier en abonneer op m'n kanaal als je m'n filmpjes leuk vind. Ik probeer iedere 1a2 weken een filmpje online te zetten over turnen, freerunnen en trampolinespringen.
Tutorials of gewoon allerlei andere toffe dingen.
Als je nog iets speciaals wilt zien zet het dan vooral in de comments en dan ga ik m'n best doen:-):-)

Als je me op instagram wilt volgen check dan even @iwanovski0905.

Doeiiii

#iwanovski
#bergtrampoline
#moveo

Iwan's Wereld,jumpen,trampoline springen,turnen,freerunnen,trampoline tricks,iwans wereld,moveo nieuwegein,frontflip,dubbel front flip,back full progression,iwan,tricks doen,backflip tutorial for beginners at home,backflip,backflip tutorial,backflip tutorial for beginners,nederlandse back flip tutorial,berg trampoline,berg trampoline champion,beginner,backflip demonstration,garden trampoline,how to backflip,front flip,

Post a Comment

0 Comments