Advertisement

In de Volle Grond! Ins en Outs van Uitplanten

In de Volle Grond! Ins en Outs van Uitplanten In deze aflevering ben ik ‘s avonds in mijn tuin om een Cassissalie (salvia discolor) uit te planten. De tomaten en komkommers komen later deze week, als het huidige koudefront overgewaaid is en de nachttemperatuur weer boven de 10graden uitkomt. En 1 plant lijkt wat weinig maar in de polycultuur moet je soms kleinschalig en specifiek bezig zijn.

Dit mooie en geurige kruid neem ik als voorbeeld om jullie te vertellen over hoe uitplanten in zijn werk gaat. De facetten van opkweek, afharden en de techniek van uitplanten komen allemaal aanbod. Ik hoop dat jullie hier wat van geleerd hebben en dat jullie de volgende aflevering weer kijken, waarin ik een rondleiding door de tuin geef over wat er groeit en bloeit begin juni 2019 in De Biotuin! Tot dan!

planten,plants,soil,volle grond,cultivations,telen,uitplanten,planting,hardenijg,afharden,zaaien,tuin,tuinieren,garden,salie,salvia discolor,salvia,preparing,prepareren,soil food web,stress,bemesten,bladmest,bladbemesting,foliar,fertilizer,

Post a Comment

0 Comments